BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Pulau Stiletto, sarawak, Malaysia
hanya seorang gadis buta bermata galak, gadis tempang berkaki dua, gadis hodoh berwajah ayu. aku tahu siapa aku..tapi siapa kamu? bukan omongan kosong tapi sekadar pertanyaan retorik seorang pemikir radikal yang memakai stiletto. bukan kamu..tapi aku.

Monday, July 19, 2010

what happen?


can anybody who is totally into this field of blogging..
i open my page in google chrome and it did exist like this..
then i only can log in by using firefox..
huhuhuhu....

4 comments:

mrnoble said...

tak de lak gogol krom kat pc ni :p
agaknya gogol krom tu terkena spyware tak?

annisa89 said...

huhu..tak tau la awak..saya ni dah heng memikirkan benda ni...
sebab benda tu macam offense sesetengah pihak..

mrnoble said...

mmg offense pon, cuba clear cache krom tu. pastu scan pc dgn antivirus/spyware. ada tak?

annisa89 said...

saya tak berapa reti ni awak..
uhu..
jap eh..saya cuba