BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Pulau Stiletto, sarawak, Malaysia
hanya seorang gadis buta bermata galak, gadis tempang berkaki dua, gadis hodoh berwajah ayu. aku tahu siapa aku..tapi siapa kamu? bukan omongan kosong tapi sekadar pertanyaan retorik seorang pemikir radikal yang memakai stiletto. bukan kamu..tapi aku.

Wednesday, July 21, 2010

if u dont cry..its much better for u to walk to the middle of the street and hit by car!

dont cry if u are an animal...






i just google and google..then my eyes nailed to one picture..baby! not on the bed..not fed by their mom..and not even pampered by their father. its in the garbage..threw just like they are rubbish..shit damn for those evil human who did do this to them..i cry..i did cry..thanks mom..thanks dad..i love u both!

2 comments:

mrnoble said...

kesian.. bayi jugak jadi mangsa. patutnya. tp yg buat ni semua adalah hasil dr sex bebas kan?
tu la, kene ada undang2 utk mnyekat pergaulan antara laki n pompuan.

annisa89 said...

biasalah tu awak..saya mmg nangis tgk tadi.. kawan saya sorg pn buat abortion sebab pregnant without laki..now mmg dia jadi murung sangat2 sebab dia tgk benda tu dibuang depan mata dia dalam tong sampah..