BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
Pulau Stiletto, sarawak, Malaysia
hanya seorang gadis buta bermata galak, gadis tempang berkaki dua, gadis hodoh berwajah ayu. aku tahu siapa aku..tapi siapa kamu? bukan omongan kosong tapi sekadar pertanyaan retorik seorang pemikir radikal yang memakai stiletto. bukan kamu..tapi aku.

Wednesday, March 11, 2009

yunalis..i salute u..


hmm...who is this young girl named yunalis or yuna..

at first i don even know who is she..but once i listened to her song entitled dan sebenarnya oh my god.. i just amazed with this song.. with a nice guitar plucking and cute voice i think there will be a gud reason on why i will fall in "love" with her..now i list her in my favourite singer especially when i see her with her guitar..very amazing...keep on ur gud performance yuna....!!!!


this is the lyrics of her EP entitled dan sebenarnya..nice to hear...


oh bulan

jangan layan diriku lagipabila,

air mata membasahi pipi

dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku

pabila,kau bersama yg lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cintay

ang masih bersemadi untukmu

dan sebenarya ku mengharapkan

di sebalik senyuman mu itu

kau juga merindui aku
ku engganberpura pura ku bahagiaku enggan

melihat kau bersama si diaoh ku akui cemburu

telah menular dalam diripabilakau bersama yang lain
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmudan sebenarnya ku mengharapkandi sebalik senyuman mu itukau juga merindui aku
pabila kau merenung matanyaku rebah,

jatuh ke bumidi saat kau benar-benar mahu pergi

seperti ku bernafas dalam airadakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untukmu

dan sebenarya ku mengharapkan

di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku

oh
check..check..rock..rock..

0 comments: